Conform rezultatelor obţinute la proba scrisă şi interviu, învingător al concursului pentru ocuparea funcţiilor publice vacante de specialist principal, Serviciul financiar - administrativ, Secția management instituțional se consideră dna Țaralunga Irina.

Agenția Națională de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare anunță desfășurarea concursului (proba interviu) pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist principal, Serviciul financiar-administrativ din cadrul Secției Management Instituțional, care va avea loc la data de 11.07.2018, ora 14:00.

Agenția Națională de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare anunță recepționarea dosarelor de evaluare externă pentru sesiunea de toamnă 2018. 

Stimați candidați la studii! Stimați părinți!

Suntem în preajma procesului de admitere în instituțiile de învățământ superior din țară. Universitățile pregătesc oferte diverse și programe de studii variate pentru fiecare ciclu universitar. Urmează să vă selectați traseul propriu în această multitudine de opțiuni accesibile. O alegere asumată presupune o combinație optimă a viselor și dorințelor proprii privind viitoarea profesie/carieră cu o informare exhaustivă viz-a-viz de instituția și programul selectat.

Agenția Națională de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare anunță desfășurarea concursului (proba scrisă) pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist principal, Serviciul financiar-administrativ din cadrul Secției Management Instituțional, care va avea loc la data de 10.07.2018, ora 09:00.

Dosarele de atestare (formarea CŞS, confirmarea titlurilor ştiinţifice şi ştiinţifico-didactice, echivalarea şi recunoaşterea actelor emise peste hotare, abilitarea cu drept de conducător de doctorat ş.a.) vor fi depuse la sediul ANACEC, bir. 203/210. Cerințele privind componența dosarelor de atestare şi modul de completare a acestora pot fi consultate la adresa http://www.cnaa.md/normative-acts/normative-acts-cnaa/normative-acts-cnaa-attestation/phd/