Autoritatea publică:
Agenția Națională de Asigurare a Calităţii în Învăţămîntul Profesional
Denumirea funcţiei:
Șef al Secției Învăţământ Profesional Tehnic
Data limită de depunere a dosarului de concurs:
03.02.2017
Unități disponibile:
1
Scopul general al funcţiei:
Coordonarea proceselor de evaluare externă a calității Coordonarea proceselor de evaluare externă a calității în vederea autorizării de funcționare provizorie și/sau acreditării programelor de formare profesională și instituțiilor de învățământ profesional tehnic.
- Coordonarea activității Secției Învăţământ Profesional Tehnic;
- Coordonarea procesului de evaluare externă a calității în vederea autorizării de funcționre provizorie și/sau acreditării programelor de formare profesională și instituțiilor de învățământ profesional tehnic;
- Elaborarea metodologiei și participarea la instruirea experților-evaluatori care urmează să efectueze misiuni de evaluare externă;
- Selectarea experților-evaluatori pentru formarea comisiilor de evaluare externă;
- Participarea la întocmirea calendarului misiunilor de evaluare externă şi a componenţei echipelor de experți evaluatori pentru misiunile de evaluare;
- Participarea în calitate de coordonator la misiunile de evaluare externă a calității instituţiilor de învățământ profesional tehnic, precum şi a programelor de formare profesională ale acestora;
- Validarea rapoartelor experților evaluatori şi elaborarea notelor informative cu privire la rezultatele evaluării externe a calității;
- Înaintarea către conducerea Direcției/Agenției, în baza rezultatelor evaluării externe a calității, a propunerilor de autorizare de funcţionare provizorie, de acreditare, suspendare a procesului de evaluare sau neacreditare a instituţiilor de învățământ profesional tehnic și a programelor de formare profesională ale acestora;
- Participarea la elaborarea lucrărilor (manuale, ghiduri de bună practică, cercetări şi studii referitoare la domeniul de competenţă al direcției) în domeniul evaluării instituţiilor de învăţământ profesional tehnic şi a programelor de formare profesională ale acestora;
- Acordarea, la cerere, a consultanţei pentru pregătirea şi elaborarea rapoartelor de evaluare internă (de autoevaluare) a calităţii în instituţiile de învățământ profesional tehnic, în vederea pregătirii către evaluările externe;
- Managementul documentației.
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primire adosarelor:
Parascovia RUDEI
E-mail: [email protected] / Telefon: 067205247
Tip de angajare:
Pe perioadă nedeterminată
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- cunoaște limba română;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia respectivă;
- nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
- studii superioare de licenţă și masterat sau echivalente, deținerea gradului științific va constitui un avantaj;
- vechime în muncă de cel puţin 5 ani în domeniul învățământului;
- cunoaşterea structurii sistemului educaţional din Republica Moldova;
- cunoaşterea cadrului normativ general şi în domeniu, strategiilor şi politicilor educaţionale din R. Moldova și UE;
- posedarea abilităților de utilizare a calculatorului (Word, Excel; Power Point, Internet);
- cunoașterea unei limbi de circulație internațională (engleză, franceză sau germană) va constitui un avantaj;
- posedarea abilităților de utilizare a tehnologiilor informaționale (hardware și software) aferente realizării responsabilităților funcționale.
- Copia buletinului de identitate;
- Curriculum Vitae;
- Scrisoare de motivare (maximum o pagină).
Modalitatea de depunere a dosarului de concurs:
prin email, la adresa: [email protected]