În perioada 16-17 martie 2017 Andrei Chiciuc, președintele ANACIP, împreună cu Alexandr Cauia, membru al Consiliul de Conducere și Lucia Sava, Șefa Direcției acreditare în învățământul superior, au participat la Sesiunea de formare a experților evaluatori ARACIS, care s-a desfășurat la Universitatea ”Lucian Blaga” din Sibiu (România).

Scopul vizitei a constat în inițierea reprezentanților ANACIP în procesul de evaluare externă a calității programelor de studii universitare și a instituțiilor de învățământ superior din România, cât și aprofundarea relațiilor de colaborare cu Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Superior (ARACIS).

În cadrul ședinței din data de 26.01.2017, Consiliul de Conducere al ANACIP a aprobat graficul evaluării externe pentru 61 unități de instruire auto.

În cadrul ședinței din data de 26.01.2017, Consiliul de Conducere al ANACIP a decis de a iniția procedura de evaluare externă a calității în vederea acreditării programelor de studii superioare de licență în domeniul general de studii 36. Științe economice. Ca urmare a deciziei date, instituțiile de învățământ superior, care organizează programe de studii superioare de licență în domeniul general de studii 36. Științe economice, pot depune cererea și dosarele de autoevaluare până la data de 3 martie 2017.

Agenția Națională de Asigurare a Calității în Învățămîntul Profesional (ANACIP) este în căutarea persoanelor care doresc să contribuie la asigurarea calității în învățământul din țara noastră. Astfel, anunțăm concurs de angajare pentru următoarele posturi vacante: 
- Șef al Direcției Acreditare în Învățământul Superior -- >http://bit.ly/2k3lRcc 
- Șef al Secției Învăţământ Profesional Tehnic -->http://bit.ly/2jvrpfb 
- Specialist principal în Direcțiile ANACIP -->http://bit.ly/2iGRcwd 
- Jurisconsult -->http://bit.ly/2iOhCzz 
- Specialist în Direcțiile ANACIP -->http://bit.ly/2iOhgsJ 

ANACIP vă informează că începând cu data de 15 decembrie 2016, noul sediu al agenției va fi localizat pe adresa: șoseaua Hîncești, 38A, mun. Chișinău. Având în vedere procesul de mutare la noua locaţie, ce se va desfăşura în perioada 09-14.12.16, anunțăm sistarea temporară a serviciilor prestate de către ANACIP. De asemenea, cerem scuze pentru  eventualele dificultăţi întâmpinate privind contactarea reprezentanților ANACIP la telefon sau email.

Începând cu data de 15 decembrie anul curent, agenția va funcționa în regim normal, cu următorul program de lucru: luni-vineri, ora 8:00-17:00.

   Stimată dna Izmailova, povestiți-ne succint despre experiența dvs. profesională până la momentul când ați devenit directorul Agenției „Росаккредагентство”.

În anul 1988, am absolvit Universitatea de Stat ceceno-ingușă L.N. Tolstoi, specialitatea limbă și literatură rusă, cu calificarea: filolog, învățător de limbă și literatură rusă.

În 1988, mi-am început activitatea didactică în Republica Ingușetia și am parcurs drumul de la învățător  de limba și literatura rusă până la director al unei școli din mediul rural.